Nina Docea

de Mădălina Rodocea

Condimente cu dragoste

1

Sunt fascinată de mâini, de felul în care reușesc să exprime ceea ce ascundem cu ochii, de frământările sufletului pe care le strângem în pumni, de lucrurile pe care le agităm între degete. Iar asta are strânsă legătură cu fascinația mea pentru oameni.

N-am pus niciodată bloggerul înaintea omului, iar postura – dragă mie – de a scrie pe foaia digitală nu m-a închis între patru pereți, așa cum ar părea la o primă vedere, ci mi-a oferit șansa de a aduce din lumea reală secvențe pe care să le transpun în povești, de care să se bucure mai apoi și alții. Știu că sună ciudat, dar chiar în momentul ăsta, când tastez doar uitându-mă la ecran, fără a privi tastatura, simt o mulțumire sufletească ce vine și din simplul fapt că mie chiar îmi place să scriu la tastatură, mai ales atunci când degetele par să facă toată treaba în locul meu, îndreptându-se instinctiv spre locul potrivit.
Ei bine, nu doar în blogosferă se întâmplă fenomenul degetelor răzlețe, ci și în bucătărie, două domenii care merg, vorba aia, mână-n mână. Eu m-am pomenit de multe ori apucând borcănașul cu Vegeta pentru a mai presăra un vârf de lingură peste mâncare. Și niciodată n-am dat greș la calcule, punând prea mult ori prea puțin, tocmai datorită faptului că până și așa ceva se face cu simț de răspundere și dragoste pentru cei dragi.

Totuși, nu m-am gândit niciodată în timp ce foloseam ingredientul-minune ce dă savoarea mesei în familie la faptul că voi avea șansa, alături de alți colegi, la titlul de blogger oficial Vegeta, statut care m-ar onora și pe care l-aș onora cu toată deschiderea, chiar dacă blogul meu nu este unul cu specific strict culinar. Poate vă întrebați de ce ar accepta Nina un asemenea titlu și cu ce ar ajuta-o.

Primul aspect, și cel mai important, ar fi faptul că titlul de blogger ambasador Vegeta m-ar face mai… om. Da, ați auzit bine! E vorba de coordonarea unei campanii de suflet, în cadrul căreia, alături de alți voluntari, va fi pregătită o masă delicioasă pentru copiii unui centru de plasament. Dacă s-ar întâmpla să fiu desemnată câștigătoare, aș apela numaidecât la bloggerii din județul meu, care cu siguranță ar fi dornici să ia parte într-un asemenea proiect și, astfel, am închega și mai bine relațiile pe care le-am început în cadrul altor întrevederi. Deci, două dintr-o lovitură.

Apoi, aș avea grijă să fac multe fotografii pentru a nu uita bucuria care s-ar citi pe chipurile celor mici și aș scrie pe blog despre emoțiile unice pe care le-am trăit alături de ei. Astfel, aș putea sensibiliza mai multă lume și poate aș avea mai multe șanse să pun în aplicare un alt plan, care tocmai mi-a poposit în minte: cum ar fi să organizăm lunar o astfel de campanie? De ce trebuie să ne aflăm doar în prag de sărbătoare pentru a face fapte bune? M-am gândit că am putea nu doar să gătim, ci și să-i învățăm pe copii să gătească, să le oferim responsabilități, să-i încurajăm și să-i îndrumăm acolo unde calcă strâmb. Pentru a-mi pune în aplicare planul, tot Vegeta mi-ar veni în ajutor prin faptul că, fiind blogger oficial, pe pagina de Faceebok Vegeta ar fi distribuite periodic link-uri spre articolele mele, deci automat aș avea mai mulți cititori care ar afla despre acțiunile noastre și, de ce nu, poate că ar lua la rândul lor inițiativă în județele din care provin.

De asemenea, bloggerii pe care-i cunosc și care au fost în postura de blogger ambasador au un loc special în inima mea, iar eu le port un respect deosebit tocmai datorită implicării de care dau dovadă și responsabilităților pe care și le asumă fără a clipi. Toți, fără excepție, participă constant la diverse evenimente caritabile și nu numai, iar eu cred că pentru mine acesta ar fi un start perfect. M-ar mobiliza și m-ar conștientiza cu privire la infinitatea de lucruri frumoase pe care le-aș putea face și pe care nu le fac încă.

Și dacă tot veni vorba de lucruri frumoase, dacă aș câștiga, cititorii mei ar avea acces prin intermediul unor bannere postate pe blog cu câștigătorii concursului organizat de Vegeta pe pagina de Facebook la cele mai aromate rețete de dragoste.

Deci nu degeaba se spune că dragostea trece prin stomac.

Poftă bună! 🙂

surse foto: pinterest.com, facebook.com/VegetaRomania

6 comentarii la “Condimente cu dragoste

  1. Spicuiri
    Aprilie 4, 2015

    Laudabila initiativa cu masa oferita copiilor din centre de plasament. Succes, Madalina!

    Apreciază

  2. Catinca Vlad
    Aprilie 6, 2015

    Ce minunata e imaginea degetelor dibace, care pot „gati” speranțe celor triști și inspirație celor nehotărâți! La fel de minunată e și ideea evenimentelor lunare, prin mobilizarea colegilor bloggeri. Mi-a plăcut foarte mult articolul! Să ai mult succes!

    Apreciază

    • Nina Docea
      Aprilie 7, 2015

      Mulțumesc pentru vizită și aprecieri! Mă bucur că ți-a plăcut ideea articolului. Cu sau fără câștigarea campaniei, sper să pun în practică așa ceva cândva.

      Apreciază

  3. cristinalincu
    Aprilie 6, 2015

    sper sa castigi!

    Apreciază

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Aprilie 3, 2015 de în Publicitate şi etichetată , , .
